Bezorgen

Hieronder vind je alle vragen met betrekking tot het bezorgen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag.

Veelgestelde vragen

Wordt mijn pakket gratis bezorgd?
Voor het bezorgen bij bestellingen boven de €100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen onder de €100,- zijn de bezorgkosten afhankelijk van het type product. De bezorgkosten voor een klein pakket, zoals een wastafelkraan, bedragen €7,95. De bezorgkosten van grote producten, zoals een spiegel, bedragen €35,- België: Voor België worden altijd verzendkosten in rekening gebracht. Deze zijn €55,- voor een groot product en €9,95 voor kleine producten.
Wannneer wordt mijn product bezorgd?
De verwachte levertijd van het product wordt getoond op elke product pagina. Je wordt minimaal één dag van te voren via de mail op de hoogte gebracht van het exacte levermoment. Als je meerdere producten bestelt dan zullen wij alles in één zending proberen te leveren. Echter kan het voorkomen dat je de bestelling in meerdere zendingen ontvangt. Ontvang je jouw bestelling graag op een later moment? Dan kun je dit aangeven onder ‘bestelnotities’ tijdens het afrekenen.
Bezorgen jullie door heel Nederland?
Ja, wij bezorgen door heel Nederland met uitsluiting van de Waddeneilanden.
Bezorgen jullie ook in België?
Zodra de status van je bestelling wijzigt, krijg je hier een mail over. Als je een account hebt aangemaakt kun je ook in je account overzicht zien wat de status van je bestelling is.
Ik heb een bestelling gedaan maar wil het bezorgadres wijzigen, hoe moet dit?
Als het product nog niet onderweg is kun je het bezorgadres nog wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.
Bezorgen jullie mijn pakket tot in huis?
Je pakket wordt bij de voordeur van het gebouw afgeleverd.
Kunnen jullie mijn product ook gelijk monteren bij bezorging?
Nee, wij monteren de producten niet maar kunnen wel adviseren over de wijze waarop het product gemonteerd wordt.